Pomůžeme vám najít ty správné lidi. Děláme hiring, který zaujme

/
1. březen 2024, 9:56
/
1. březen 2024, 9:56

Najít pro svou firmu „perfect match“ nemusí být jednoduché. Ale s námi to zvládnete.

V Refresheru se řídíme heslem, že náborová kampaň nemá být nuda. Nebojíme se být vtipní a originální, abychom zaujali publikum. Díky tomu vytváříme příspěvky s vysokým dosahem a pomáháme klientům oslovit vhodné zaměstnance.

Proč si pro svůj nábor zvolit Refresher?

  • Máme širokou nabídku formátů, díky kterým jsme schopni mířit na různé cílové skupiny, ať už v otázce věku či zájmů.
  • Kreativu vytváříme na míru klientovi a jeho firmě. Navrhneme vám formát a zpracování tak, aby reklama zaujala lidi, které potřebujete.
  • Podle dat, která sbíráme z dotazníků od našich čtenářů, tvoří hlavní část naší cílové skupiny lidé pracující na full-time a studenti středních a vysokých škol. Tedy lidé, kteří často hledají nabídky práce.
  • Reklamu publikujeme ve formátech, které jsou u našeho publika dlouhodobě oblíbené.
  • Jsme specialisté na nativní reklamu. Hiring komunikujeme přirozeně, aby oslovil i diváky, kterým obvykle reklama v obsahu vadí.
  • I my neustále rosteme a hledáme nové kolegy. S náborem tak máme bohaté zkušenosti nejen u klientů, ale také v naší firmě.
Zdroj: Refresher / Martin Hartiník

Jaké kanály používáme pro hiringové kampaně?

Nabídku práce dokážeme odkomunikovat v podstatě na všech dostupných kanálech. Pokud si nevyberete sami, rádi vám poradíme. Grafiku, copy i celkové zpracování přizpůsobujeme tonalitě značky.

Web Refresher.cz

Práce je téma, které naše čtenáře a čtenářky zajímá. V případě známých značek a lovebrandů je proto komunikujeme napřímo. Už v nadpisu se tak čtenář*ka dozví, v jaké firmě si může rozjet kariéru. Příkladem je článek zpracovaný pro společnost Mattoni.

čtěte článek pro mattoni

Další možností je zakomponovat pracovní inzerci do tematicky laděného článku, jak jsme to udělali v případě kampaně pro Wolt. Čtenářům a čtenářkám jsme dali několik klientovi nekonkurujících tipů, jak si mohou přivydělat. Mezi zajímavé pracovní příležitosti jsme zařadili i práci kurýra ve Woltu.

čtěte článek pro wolt

Hiring je možné odkomunikovat také v nativním kvízu, a to buď formou správných odpovědí, nebo kvízu s vyhodnocením. Druhou možnost jsme doporučili a následně vytvořili pro Exxon Mobil. Jedná se o firmu se širokou nabídkou různorodých pozic, proto se čtenář v kvízu dozví, na jaké povolání se hodí. Ve vyhodnocení ho pak rovnou odkazujeme na konkrétní pozici ve společnosti klienta.

podívejte se na kvíz pro exxon mobil
Zdroj: Refresher / Martin Hartiník

Instagram

Na našem instagramovém účtu máme 195 tisíc sledujících. Nové zaměstnance vám pomůžeme najít prostřednictvím postu, série stories nebo reels. Jednotlivé formáty nabízí hned několik možností zpracování, z nichž vám rádi doporučíme ideální variantu pro vaši firmu. Například do reels můžeme využít aktuální trendy, ukázat náplň práce na dané pozici, nebo video zpracovat ve formě mluveného slova, kde informaci o volných pozicích odkomunikuje člen našeho socials týmu. Takový příklad z kampaně pro Eurowings vidíte níže.

 

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený REFRESHER Česko (@refreshercz)

 

TikTok

TikTok je velmi dynamická platforma, která baví především mladé lidi. Videa zde publikovaná by měla sledujícího zaujmout v prvních třech sekundách, čemuž přizpůsobujeme i zpracování hiringových kampaní. Sdělení je poutavé a v krátkém čase shrnuje všechny důležité informace.

 

@refreshercz Hledáme produkční*ho a to ASAP 🔥 Máš zkušenost s produkcí nebo s prací na videoobsahu minimálně 2 roky a jsi dostatečně zorganizovaný*á? ⁠ Ano! Tak to hledáme právě tebe. 🫵🏻 ⁠ ⁠ My ti nabízíme práci ve finančně nezávislé firmě, flexibilní pracovní prostředí a kolegy, které práce baví. ⁠ ⁠ Koukni na naše webové stránky v sekci kariéra a pošli CV. ⁠ ⁠ A třeba si společně plácneme. 🤝 ⁠ #refreshercz #hledame #produkcni #kariera #job #jobpraha #produkce ♬ původní zvuk - REFRESHER

 

LinkedIn

Na LinkedIn se chodí lidé vzdělávat, inspirovat a samozřejmě si hledat práci. Je tak ideální platformou na pracovní inzerci. Není to však jen o tom, napsat příspěvek s popisem pozice. I tady se dá udělat zábavný obsah, který vynikne. My jsme vytvořili toto video, kde hledáme kameramany a střihače.

 

 

 YouTube

Hiringové kampaně komunikujeme také na našem YouTube kanálu. Pravidelně zde publikujeme oblíbený formát Profese, kde představitelé různých zaměstnání odpovídají na otázky, které zajímají followers. V rámci videa také představí firmu klienta, případně konkrétní volné pozice.

 

 

Informaci o volných místech ve vaší firmě však lze komunikovat i v dalších video formátech. Takto jsme například spojili náborovou kampaň pro Wolt s formátem Close Friends, kam zveme oblíbené influencery a klademe jim otázky na tělo.

 

 

Hledáte zaměstnance? Ozvěte se nám!

Podívejte se na kompletní nabídku našich formátů.
V případě zájmu prosím pište na e-mail: [email protected]
Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho s přáteli