Jsme HLAS MODERNÍ GENERACE. Na to, aby byl náš obsah přínosný, dbáme i u klientských výstupů.
Dlouhé usínání, časté buzení a ráno nedostatek energie. Takové problémy trápí spoustu lidí. V kampani pro značku Samsung jsme se na ně zaměřili a pomohli s jejich řešením.
Se Samsungem jsme se spojili nejen kvůli promu na nové smart watch, ale také abychom zjistili, proč tolik mladých lidí špatně spí. Jak to spolu souvisí? Galaxy Watch6, které jsme představovali čtenářům a sledujícím, jsou díky svým funkcím dobrým pomocníkem právě při potížích se spánkem.
Zajistíme sběr dat a odkomunikujeme výsledky
Na webech Refresher.cz a Refresher.sk jsme publikovali článek s výzkumným dotazníkem. Ptali jsme se čtenářů na to, jestli se ráno cítí odpočatí, jak dlouho spí, ale také zda mají návyky, které mohou způsobit potíže s usínáním či časté buzení. Abychom je motivovali k vyplnění, spojili jsme výzkum se soutěží o smart watch pro jednoho z respondentů.
Dotazník vyplnilo více než 3 500 lidí, což nám poskytlo dostatečný vzorek pro vyhodnocení. Výsledky jsme zanalyzovali a s pomocí spánkové odbornice čtenářům poradili, jak spát lépe a kterým zlozvykům se vyhnout.
Součástí kampaně byly tyto výstupy:
- Nativní článek s výzkumným dotazníkem + instagramový post k článku
- Nativní článek s výsledky dotazníku a radami odborníka + instagramový post k článku
Ke každému článku jsme vytvořili také samostatné instagramové story. Zároveň jsme připravili sérii stories, kde jsme upoutali pozornost sledujících otázkou, zda mají problémy se spánkem. Následně jsme vysvětlili, jak jim s těmito problémy mohou pomoci chytré hodinky od Samsungu.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Klientovi jsme kromě domluvených výstupů dodali také samotná data. Výsledky výzkumu jsme zkompletovali do vizualizované podoby, díky čemuž má klient všechny údaje pohromadě. Platforma je interaktivní, takže lze data filtrovat podle potřeby a zobrazit si například pouze odpovědi respondentů z určité věkové skupiny.
Co jsme zjistili?
Ve zkratce:
- 86 % lidí cítí přes den únavu
- 30 % lidí potřebuje ráno kávu nebo energetický nápoj k tomu, aby mohli fungovat
- 83 % lidí kouká před spaním do telefonu, což je jeden z nejhorších spánkových zlozvyků
- 52 % respondentů špatně spí kvůli stresu
A co s tím? To si můžete přečíst v našem článku, kde vám poradí MUDr. Jitka Bušková, Ph.D., která pracuje na oddělení spánkové medicíny v Národním ústavu duševního zdraví.
Děláme kampaně, které mají přesah
Pomocí reklamního obsahu dokážeme pozitivně ovlivnit mladé publikum, a zároveň nativně představit vaše produkty či služby. Zvládneme pro vás zajistit sběr dat i jejich vyhodnocení a výsledky zapracovat do výstupů.
V případě zájmu prosím pište na e-mail: [email protected]