Pomůžeme vám najít studenty, kteří se zajímají o vaše obory.
Refresher sledují hlavně mladí lidé ve věku 18 – 30 let. Zjistili jsme to na vzorku 1 300 registrovaných čtenářů, kteří na našem webu odpověděli na otázku ohledně svého věku. Kromě toho jsme zjistili, že 42,6 % naší cílové skupiny tvoří studenti. Proto jsme ideální volbou pro vysoké školy, které chtějí představit své obory.
Jak děláme reklamu pro školy?
Benefity studia na vaší vysoké škole dokážeme odkomunikovat v různých formátech, na všech našich kanálech. Konkrétní zpracování si ukážeme na příkladech již realizovaných kampaní pro naše klienty z řad vysokých škol.
Články a kvízy
Na webu představíme vaši školu formou interaktivního kvízu či nativního článku, jehož téma vždy přizpůsobujeme konkrétnímu zaměření školy. Další možností je PR zpráva, kterou zpracovává klient, my se postaráme o editaci, aby měla co největší šanci zaujmout naše čtenáře.
Socials
Možnosti reklamy na sociálních sítích jsou široké. Oblíbená jsou instagramová reels, ve kterých můžeme například:
- formou vlogu ukázat, jak vypadá den studenta
- představit školu a kampus
- dát studentům užitečné tipy
- a klidně do toho zapojíme vaše ambasadory z řad studentů.
Stejným způsobem lze zpracovat videa na náš TikTok.
Vysokou školu můžeme představit také prostřednictvím instagramového carouselu. Na to, abyste zaujali konkrétní cílovou skupinu, se skvěle hodí nativní formáty jako reminder ve formě ig postu nebo instagramový tag post.
Youtube
Na Youtube kanál pravidelně přidáváme videa z řad našich formátů, do kterých je možné zapracovat i reklamu. U diváků jsou velmi oblíbené ankety v ulicích, kde se ptáme na rezonující témata.
Pokud máte mezi studenty influencery či zajímavé osobnosti, pozveme je do Close Friends – formátu, kde dáváme hostům otázky, na které se diváci stydí zeptat. V rozhovoru respondent přirozeně zmíní také studium na škole a vyzdvihne její benefity. Videa podporujeme prostřednictvím článku na webu a instagramových stories.
Jak probíhá spolupráce s námi?
Ke každému klientovi, značce i kampani přistupujeme individuálně a výstupy tvoříme na míru.
Takto vypadá kreativní proces:
- 1. Na základě vámi vyplněného briefu navrhneme vícero možností, jak pomocí našich formátů komunikovat vaši školu. Vše vám sepíšeme do přehledného návrhu kreativy.
- 2. Vyberete si výstupy, které si přejete zpracovat. My se o to postaráme a pošleme vám výsledek na schválení. Můžete je až dvakrát feedbackovat se žádostí o úpravy.
- 3. Schválené výstupy publikujeme na příslušných kanálech.
- 4. Pošleme vám report, jak si vedly.
Představte jim školu formou, která je zaujme.
Podívejte se na kompletní nabídku našich formátů.
V případě zájmu prosím pište na e-mail: [email protected]