Chcete nativní reklamu s vysokým dosahem? Spojte svou značku s influencerem v YouTube formátu, který baví mladé lidi.
Influenceři jsou idoly gen Z. Stejně jako měli mileniálové plakáty oblíbených zpěváků a zpěvaček na zdi, má mladá generace své oblíbené hvězdy na sociálních sítích. Jsou to právě influenceři, kteří mladé ovlivňují a zajímají. Proto jsme se na ně zaměřili v YouTube formátu Close Friends.
Do Close Friends si bereme populární osobnosti z Instagramu a TikToku a pokládáme jim otázky, které zajímají jejich sledující, ale možná se na ně bojí zeptat. Formát se rychle stal oblíbeným nejen u našeho publika, ale také u klientů, kteří v rámci něj mohou propagovat své produkty.
Jak vypadá reklama v Close Friends?
Spolupráci lze do videa zakomponovat prostřednictvím klientem schválených otázek, které přirozeně zapadnou do obsahu. Influencer v rámci odpovědi představí produkt, službu či event. Sdělení můžeme podpořit formou product placementu nebo ilustračními záběry. Podívejte se na výsledek ve videu, které jsme s cestovatelem Kubou Patákem natočili pro Wolt.
Možný je také sponzoring ve formě 10–15sekundového jinglu, který dodává klient. Pro nahrání voiceoveru můžeme nabídnout naše studio. Příklad najdete níže.
Pro jaké klienty se hodí Close Friends?
Do videa lze zahrnout klienty s různým typem produktů a služeb. Influencery si zajišťuje klient z řad svých ambasadorů či tváří konkrétní kampaně. Je důležité, aby to byl člověk, který zajímá naše publikum. Dobrým příkladem je Close Friends s Andreou Kalousovou, která je tváří značky Shelma.
Formát je vhodný také pro mediální spolupráce. Že to skvěle funguje, jsme si otestovali ve spolupráci s televizí Nova. V rámci ní jsme do Close Friends pozvali účastníky reality show Love Island, kteří odpovídali na otázky přímo z vily.
Kdo sleduje Close Friends?
Statistiky sledujících se mění v závislosti na respondentovi. Tady je ukázka z uvedených dílů:
Kuba Paták pro Wolt
- 63,5 % sledujících jsou muži, 36,4 % ženy
- Video nejvíce zasáhlo věkovou skupinu mezi 18 a 24 lety (34 %)
Veronika Biasiol a Bára Mlejnková se sponzoringem Kofola
- 17,2 % sledujících jsou muži, 82,8 % ženy
- Video nejvíce zasáhlo věkovou skupinu mezi 18 a 24 lety (49,6 %)
Andrea Kalousová pro Shelmu
- 40,3 % sledujících jsou muži, 59,7 % ženy
- Video nejvíce zasáhlo věkovou skupinu mezi 25 a 34 lety (47,9 %)
Ráchel a Claude ve spolupráci s TV Nova
- 29,6 % sledujících jsou muži, 70,4 % ženy
- Video nejvíce zasáhlo věkovou skupinu mezi 18 a 24 lety (53,3 %)
Reach podporujeme na dalších kanálech
Abychom podpořili dosah videí, sdílíme jejich obsah na dalších kanálech. Formou krátkého teasingu sestříháme zajímavé otázky do Instagram Reels, YouTube Shorts a na TikTok. Informaci o tom, že vyšel nový díl Close Friends, dáváme také do instagramových stories. Video teasujeme rovněž formou krátkého článku, kde zmíníme klienta.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Přidejte se k našim Close Friends!
Tvoříme originální obsah, který nenajdete v jiných médiích. V rámci něj vaši značku, produkty, služby i event přirozeně představíme tisícům diváků.
Podívejte se na kompletní nabídku našich formátů.
V případě zájmu prosím pište na e-mail: [email protected]