MBPFW: Za tři dny téměř jeden milion oslovených diváků

/
22. září 2023, 10:29
/
22. září 2023, 10:29

Jeden prodloužený víkend na fashion weeku a bezmála 50 klientských výstupů. Takto vypadal MBPFW v našem podání.

Zdroj: Refresher

Refresher se tento rok stal mediálním partnerem Mecedes-Benz Prague Fashion Weeku. Už od začátku jsme tušili, že nás čekají tři nabité dny. Připravovali jsme totiž klientský obsah nejen pro MBPFW, ale také pro adidas a Nespresso

 

Akce se zúčastnil náš jedenáctičlenný tým složený z redaktorů, social media specialistů a videomakerů. Výstupy zpracovávali přímo na místě, v reakci na aktuální dění. Díky tomu jsme našli zajímavé insighty a přinesli divákům čerstvé informace z přehlídek i ze zákulisí. Během pátku a víkendu jsme pro klienty připravili:

Práce na fashion weeku nás tak bavila, že jsme nakonec vytvořili i spoustu bonusového obsahu. Celkový organický dosah klientských výstupů činil 830 tisíc diváků.

 

Ukázali jsme followerům zajímavé outfity z akce. (Klient: Nespresso)

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený REFRESHER Česko (@refreshercz)

 

Umožnili jim vyhrát vstupenky. (Klient: Mercedes Benz Prague Fashion Week)

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený REFRESHER Česko (@refreshercz)

 

A vzali je na přehlídky i do zákulisí. (Klient: adidas)   

Plánujete být na příštím fashion weeku? Neváhejte nás kontaktovat. Připravíme unikátní kreativu pro vaši značku, zařídíme produkci a ukážeme vaše produkty či služby širokému publiku. Víme, co pro naše sledující funguje a jak to využít při propagaci značek klientů.

 

Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho s přáteli