Od sexuálních pomůcek až po kečupové mýdlo. I tyto produkty zvládneme propagovat

/
22. březen 2024, 14:39
/
22. březen 2024, 14:39

Ačkoliv by se mohlo zdát, že se do našeho obsahu reklama na čisticí prostředky nebo třeba majonézu nehodí, dokázali jsme opak.

Mladá generace žije hodně online a sleduje trendy. Ale i gen Z si občas potřebuje doma uklidit, připravit si jídlo do školy a zajímá se o to, jak si zkvalitnit sexuální život. Proto nabízíme reklamní prostor široké škále klientů s rozmanitými produkty. 

 

Klíčem je najít rovnováhu mezi poutavým obsahem, citlivě odkomunikovanou reklamou a spokojeností klienta. S tím máme bohatou zkušenost. Proto vám rádi poradíme, jaké formáty využít a vymyslíme pro váš produkt, službu či kampaň kompletní komunikační linku.

Pro jaké značky jsme tvořili výstupy?

Sex je choulostivé téma, které je nutné komunikovat citlivě. To však neznamená, že nemůže jít o zábavnou kampaň. Jednu takovou jsme vytvořili pro e-shop se sexuálními pomůckami Růžový slon. Napsali jsme článek s výzvami na zlepšení kvality sexu i vztahu. A vytvořili jsme reels, které má 337 tisíc zhlédnutí.

sledujte reels pro růžový slon

Ve svém portfoliu máme také produkty, které se na první dojem mohou zdát „všední“ či „nezajímavé“. Jsou to především výrobky z řad domácích potřeb a čisticích prostředků. Pro značku Ecover, která prodává ekologické prací potřeby, jsme vytvořili zábavný nativní kvíz, kde čtenáři a čtenářky hádali význam štítků na oblečení. 

vyzkoušejte si kvíz
Zdroj: Refresher

 

Na Instagramu jsme promovali například Savo. Výrobek, který každý zná a většina lidí ho má také doma. Ale jak ho nativně zakomponovat do obsahu? Na to se můžete podívat v instagramovém reels, ve kterém jsme se v ulicích ptali, co nejhoršího se lidem stalo se spolubydlícím. A protože nejvíce naše respondenty štval nepořádek, nabídli jsme jim řešení v podobě klientova produktu.

sledujte reels pro savo

Pro stejného klienta jsme zpracovali také úspěšný instagramový carousel.

 

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený REFRESHER Česko (@refreshercz)

 

 

Stejně, jako máte doma čisticí prostředky, pravděpodobně ve vaší lednici najdeme majonézu. Minimálně před Vánoci, protože se jedná o nezbytnou přísadu do bramborovému salátu. Pro společnost Hellmans jsme na Instagramu komunikovali jejich předvánoční kampaň.

 

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený REFRESHER Česko (@refreshercz)

 

 

A teď tady máme výrobek, který kombinuje obě kategorie – jídlo i hygienu. Naším úkolem od značky Heinz bylo odpromovat kečupové mýdlo. I s tím jsme si poradili a napsali jsme článek o bizarních vůních, kam jsme zakomponovali tento produkt.

přečtěte si článek
Zdroj: Refresher / Martin Hartiník

 

Poslední příklad je z našeho YouTube kanálu. Pro klienta XXXLutz jsme měli promovat jejich kuchyně. Přemýšleli jsme, jak téma přiblížit i mladším divákům, kteří zatím bydlí na kolejích či ve sdílených bytech, ale možná zvažují vlastní bydlení do budoucna. Proto jsme pozvali ambasadory XXXLutz do našeho oblíbeného formátu Jak žiješ, kde nám známé osobnosti ukazují své domy a byty. Reklama ve videu je tak velmi nativní a neruší diváka. 

 

 

Jak probíhá naše spolupráce s klienty?

Komunikace takto specifických výrobků či služeb se nám daří především díky nastavení kreativního procesu. Ke každému klientovi, značce i kampani přistupujeme velmi individuálně a výstupy tvoříme na míru.

Takto vypadá kreativní proces:

  • 1. Klient nám pošle brief s informacemi ke kampani. V briefu zjistíme, jaký produkt a pro jakou cílovou skupinu budeme promovat. Dozvíme se také informace o značce klienta.
  • 2. Na základě informací z briefu vymýšlíme, jaké kanály a způsob zpracování výstupů se hodí pro danou kampaň. Hledáme atraktivní insight a vymýšlíme kreativu.
  • 3. Nápady sepíšeme do přehledného návrhu kreativy.
  • 4. Klient si vybere konkrétní výstupy z našich návrhů. Při zpracování vždy zohledňujeme potřeby klienta, případně rádi vysvětlíme naše argumenty, proč doporučujeme konkrétní kanál či formát. Nabízíme prostor k diskuzi.
  • 5. Zpracováváme vybrané výstupy a výsledek zasíláme klientovi na schválení. Každý klient může dát až dvakrát feedback a požádat o úpravy.
  • 6. Schválené výstupy publikujeme na příslušných kanálech.
  • 7. Posíláme klientovi report, jak si obsah vedl.

 

Ukážeme vaši značku světu!

Podívejte se na kompletní nabídku našich formátů.
V případě zájmu prosím pište na e-mail: [email protected]
Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho s přáteli