Dáváte si pizzu s ananasem? Proč ne/ano? A vášnivá diskuze je na světě. Přesně na to jsme vsadili v kampani pro značku Pizza Hut.
Pizzu miluje téměř každý. S pizzou Hawai už to ale tak jednoduché není. Nevinné ovoce jako ananas dokáže rozdělit společnost na dva tábory. Tato myšlenka nám posloužila jako insight pro úspěšnou kampaň, která přinesla více než 1 400 000 zobrazení.
Mladá generace ráda vyjadřuje své názory k různým tématům. Proto jsme nechali naše sledující diskutovat o tom, jestli patří k milovníkům tohoto exotického ovoce na pizze. A byla z toho jedna z nejvirálnějších kampaní na Refresheru.
Pro Pizza Hut jsme realizovali již několik kampaní a další se připravují. V této case study se zaměříme na komunikaci, která proběhla v prosinci roku 2022 a stala se u našich sledujících velmi populární.
Se spoluprací s Refresherem jsme opravdu spokojeni. Líbil se nám individuální přístup jak při přípravě a průběhu, tak i při vyhodnocení kampaně. Domluva byla rychlá, efektivní, vše v přesném timingu. Celkově kampaň zaznamenala velký ohlas u našich zákazníků, za což jsme velmi rádi.
Vyjádření firmy Pizza Hut ke kampani
Kampaň zahrnovala:
- 1 nativní článek
- 1 nativní kvíz
- 1 YouTube video
- 1 YouTube shorts (více než 400 tisíc zhlédnutí)
- 3 TikTok videa
- 14 instagramových výstupů
Do soutěže na Instagramu se zapojilo 1 400 profilů:
Reels z YouTube ankety má na Instagramu více než 223 tisíc přehrání:
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Dlouhodobá spolupráce nám umožňuje tvořit lepší výstupy
S Pizza Hut spolupracujeme dlouhodobě. Výhodou dlouhodobých spoluprací je, že se s klientem vzájemně známe, víme, co funguje pro jeho značku a naše kanály, a tak dokážeme obsah zpracovávat ještě efektivněji. V neposlední řadě nás podobné spolupráce těší, protože i my milujeme pizzu a rádi si v práci zadiskutujeme.
Děkujeme společnosti Pizza Hut za příjemnou spolupráci a těšíme se na další kampaně, které už se chystají.
V případě zájmu prosím pište na e-mail: [email protected]