Víme, co chtějí mladí lidé na Vánoce a vaše značka může být při tom

/
2. říjen 2020, 12:32
/
2. říjen 2020, 12:32

Náš každoroční seznam s tipy na dárky řeší předvánoční dilema desetitisícům Čechů. Buďte jeho součástí

Vánoce se mohou zdát ještě daleko, avšak z pohledu klienta se nezadržitelně blíží. Není nad včasné naplánování a správné umístění svého produktu v rámci předvánočních kampaní.

 

Vieme, čo chcú mladí ľudia na Vianoce a vaša značka môže byť pri tom
Zdroj: Refresher

 

Náš každoroční seznam tipů na vánoční dárky radí desetitisícům Čechů, jakou formou by mohli obdarovat své nejbližší. Zoufalé muže inspirujeme suvenýry, které by mohly potěšit jejich polovičky, kámošky, ségry či mámy a naopak, podíváme se vždy také na ženskou stránku věci a poradíme, co by si přálo najít pod stromečkem mužské pohlaví. Článek je samozřejmě doplněn i o konkrétní fotky produktů a zároveň odkazy, přes které se čtenář dokáže prokliknout na daný e-shop.

 

Díky vánočním článkům na našem webu dokážete oslovit velkou část moderní a převážně mladé cílové skupiny v Česku. Podle našich dat až 71 % naší cílové skupiny je ve věku 18 až 30 let.

 

Věkové rozdělení návštěvníků webu REFRESHER:

Chýba autor/zdroj fotografie!

Vieme, čo chcú mladí ľudia na Vianoce a vaša značka môže byť pri tom

 

PŘÍKLADY ČLÁNKŮ:

#1:  Zeptali jsme se žen, co by chtěly dostat na Vánoce. Přinášíme ti 16 tipů

 

Některé seznamy byly určeny i specifičtěji zaměřeným skupinám a v rámci vánočních článků vyšly i tipy na dárky pro technologické maniaky, fitness nadšence, či módní guru.

 

Vieme, čo chcú mladí ľudia na Vianoce a vaša značka môže byť pri tom
Zdroj: Refresher

 

Naše pomyslné dopisy Ježíškovi se těší opravdu velké oblibě, a to nejen od čtenářů, ale i z klientské strany. Důvodů je hned několik:

 

1. Popularita daných článků

Daný typ článku je velmi oblíbený a populární. Počty zobrazení na našich vánočních seznamech se šplhají na vysoká čísla. Některé zaznamenaly dokonce více než 100 000 zobrazení.

 

2. Nízké náklady – hodně muziky za málo peněz

Protože v rámci daného článku vystupuje několik značek a produktů, náklady na takovou formu reklamy jsou nižší. Proto si danou spolupráci mohou dovolit i značky, pro které cena za běžný článek byla příliš vysoká.

 

3. Rada od influencera

REFRESHER je lifestylový online magazín pro mladé lidi, který jim dennodenně dává tipy na hudební, filmové či hráčské novinky ale i módní kolekce a gastro podniky. Desetitisíce Čechů se inspirují našimi články v různých oblastech na denní bázi a jinak tomu není ani při vánočních dárcích. Vaše značka může být tento rok při tom.

 

4. Cílení na lidi, kteří mají záměr nákupu 

Přesvědčit čtenáře o koupi produktu je o mnoho jednodušší, pokud má záměr nakoupit, jen neví, co přesně by to mělo být. Toto je také situace s vánočními dárky, kdy potenciální zákazník hledá tipy na dárky pro své blízké, a proto je šance nákupu vyšší než za jiných okolností. Možná právě tip na váš dárek skončí v košíku mnoha mladých Čechů.

 

Vieme, čo chcú mladí ľudia na Vianoce a vaša značka môže byť pri tom
Zdroj: Refresher

Náš předvánoční článek plný skvělých tipů na dárky je již rozepsaný, a proto nás neváhejte kontaktovat. Rádi vymyslíme kreativní zakomponování vašeho produktu, ať už jde o adrenalinový zážitek formou poukázky, permanentku na sportovní aktivity, dárkové produkty, oblečení, prostě cokoliv. 100 lidí, 100 chutí, i váš produkt či služba, určitě padne někomu do oka a potěší blízké pod stromečkem.

 

Pokud máte zájem stát se součástí našeho seznamu tipů na nejlepší vánoční dárky a dostat tak svůj produkt před desetitisíce mladých lidí, neváhejte nás kontaktovat. Budeme se těšit na spolupráci.
Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho s přáteli